Vezetni tanulunk 3.

2012.09.19. 03:59

A sikeres KRESZ teszt után nem volt más hátra, mint a forgalmi vizsga. Mivel ezt nem lehet letenni a közeli Norwalk-ban, kénytelenek voltunk a tőlünk úgy 40 percnyire lévő Bridgeport-ba kérni időpontot. Elvileg hétvégén is van vizsgalehetőség, de mivel ezek mind le voltak foglalva a következő hónapra, ezért a kora reggeli vizsga mellett döntöttünk, hogy így Miki is be tudjon érni viszonylag normális időben dolgozni. Két héttel későbbre kaptunk időpontot, reggel 8:00, illetve 8:30-ra.

Hajnali 6:30-kor keltünk, 7:00-kor indultunk a biztonság kedvéért, ami végülis fölösleges óvatosságnak bizonyult, mert az üres utakon már 7:35 körül ott voltunk. Az épület csak 7:45 körül nyitott ki, de már ekkor hatalmas sorok kanyarogtak előtte, szerencsére ők mind KRESZ tesztre és adminisztratív ügyintézésre vártak. Mi a másik 3-4 próbálkozóval együtt várakoztunk egy külön helyiségben. Miután a többiekhez kijött egyesével pontban 8:00-kor egy mosolygós 60 körüli bácsi, és udvariasan megkérte őket, hogy menjenek a kocsihoz, hozzánk úgy 8:10 körül odajött egy rendkívül undok 35 körüli nő, aki bemutatkozás és köszönés nélkül intett, hogy kövessem ( Miki ).

Miután először is jókora letolást kaptam, hogy nem a megfelelő helyen parkoltam, mert  van kijelölt hely a vizsgázóknak, ezután úgy 10 percig vizslatta a kocsit, szemmel láthatólag keresett valami kifogást ami miatt ezzel az autóval nem vizsgázhatunk. Mivel ilyet nem talált, kénytelen voltunk elindulni. Ezután nekivágtunk a húsz perc körüli utunknak, ami nem szólt másról, mint folyamatos beszólogatásról, kötekedésről. Ennek ellenére végülis átengedett, de azért közölte, hogy sok hiba volt.

Katával sajnos már nem volt ilyen "elnéző", állítása szerint nem állt meg egy STOP táblánál, csak nagyon lelassított, továbbá átlépte a sebességhatárt. Ebben lehet, hogy igaza is volt, de kissé megtévesztő a helyzet, ugyanis van egy olyan szakasz a vizsgaútvonalban, amit akár autópályának is nézhetne a felületes szemlélő ( 2x4 sáv, szalagkorlát két oldalt, mindenki 100-al megy ), ahol azonban - mivel nincs tábla - a sebességhatár 25 mérföld / óra, vagyis kb 40 km / óra. Hát ezt Katának sikerült túllépnie.

Három héttel későbbre kapott újabb időpontot, és a biztonság kedvéért megnézte az összes kapcsolódó videót a youtube-on, amik állítása szerint nagyon tanulságosak voltak. Továbbá elmentünk a helyszínre, végigjártuk mindkettőnk útvonalát. Ezenkívül minden KRESZ szabályt átismételtünk többszörösen. Mint kiderült, mindezek nem sokat számítottak, ugyanis Kata végül kapott egy 60 körüli mosolygós bácsit, aki végig kedves volt vele, nagyon korrekt volt, és így hibátlanul sikerült teljesítenie a vizsgát.

Végezetül álljanak itt a jogosítványok maguk. A kis szivecske azt jelöli, hogy szerv- és szövetdonorok vagyunk. Az azonosítót azért takartuk ki, mert azzal vissza lehet élni esetlegesen. Lehet, hogy túlzott óvatosság, de ki tudja hány amerikában élő magyarul beszélő csaló olvassa a blogot annak reményében, hogy egyszer megszerezhetik a jogosítványunk azonosítóját. Hát most jól pofára estek!

Miki DL.jpg

Kata DL.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://greenwichct.blog.hu/api/trackback/id/tr734738627

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Julkóó 2012.09.23. 21:35:04

És miért van rajta két fénykép? És mi az a "Restr" (ami Mikinek B, Katának meg None)??
Amúgy gratula!!

greenwichct 2012.09.24. 02:38:02

Hogy miért van két fénykép, azt mi sem tudjuk. A "Restr" azt jelenti, hogy restrictions, vagyis korlátozások, és nekem azért B, mert csak szemüvegben vezethetek.

ny.zsuzsi 2012.10.23. 10:28:09

jónapot! én lenni amerikában élő csaló beszélni magyar, és lenni nagyon dühös nem publikalni jogositvany azonosító!
süti beállítások módosítása